Casper Via E1 İnceleme & Tanıtım

Herkese merhaba bugün Casper Via E1 telefonunu ve özelliklerini tanıtacağım. Aynı zamanda benim kullandığım telefon modeli olduğu için size bayağı bir bilgi vermek istiyorum.Telefonun + ve - yönlerini elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım.

1 - 16 GB hafızası var bana yetiyor ama kişiden kişiye değişir. SD kart takarak 64 GB a kadar çıkarabilirsiniz.

2- 2 GB RAM var buda bana yetiyor.

3- Ekran : 5.0 inç ekranı var gayet büyük ve güzel.

4- Parmak İzi okuma seçeneği  var.

5- Kamera : 8 MP ARKA 5 MP ÖN KAMERASI. GAYET GÜZEL ÇEKİYOR.

6 - Şarj yönünden %20 si 5 saat gidiyor bana almadan önce bir yerde okumuştum ordada öyle yazıyordu.

NOT : GRİ VE ALTIN RENGİ SEÇENEĞİ VAR BEN GRİ KULLANIYORUM.

KÖTÜ YANLARI ARKA KAPAĞI HEMEN ÇİZİLDİ AMA BENİM İHMALSİZLİĞİM YANINDA VERDİKLERİ SİLİKON KILIFI TAKMAMIŞTIM.

AYNI ZAMANDA ARADA ÜSTTEKİ MENÜ KENDİ KENDİNE AŞAĞIYA İNİYOR ANLAYAMADIM TAM NEDEN OLDUĞUNU.

BU ALTIN RENGİ OLANI.

NOT :  RESİM ALINTIDIR

HEPİNİZE İYİ BLOGLAR DİLERİM.
ADMİN
ADMİN

Kategoriler :